Re: Monitory AOC

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 14:49:19 MET DST

Użytkownik "Wojtek Szczygiel"...
> Witam,
> chcialbym Was prosic o rade. Chce kupic nowy monitor 17''. Slyszalem
o AOC
> jako bardzo dobrych monitorach.

LOL ;)
Tylko głośno tego nie powtarzaj ;)

> Czy ktos sie z nimi zetknal? Jakies opinie?
Nie narzekam... monitory niedrogie, poziom adekwatny do ceny. Nie
widziałem jeszcze AOCa na Diamotronie, ponoć jest niezły. Natomiast za
ok 550 zł możesz kupić AOCa w wersji maksymalnie badziewnej, mam
nadzieję, że nie do takiego się przymierzasz ?

> Interesowaloby mnie rowniez czy gdzies poza MaxMedia w Jankach mozna
je
> kupic (teren Warszawy).
> A moze macie inne monitory do polecenia?

Choćby LG 700P...

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl