Re: Witam i pytam

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 14:20:04 MET DST

Użytkownik "Sebastian Pierzchała" <pierzchala_at_icenter.pl> napisał w
wiadomości news:ao3r2q$qkm$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Użytkownik "Darek" <Darwiat_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> bedzie
> >
> Teac jest jedna z najlepszych firm produkujacych nagrywarki. I tutaj
> sprawdza sie rowność pomiedzy wydajnościa a ceną. Ja rowniez mam Teaca
(juz
> pare lat) i w przeciagu okresu ekploatowania zdymil mi moze z 3 plytki.
> Polecam i pozdrawiam

tez chcialem dodac ze mam teac'a ale ze wzgledu na cene polecic mozna
liteon'a. poczytaj testy na www.cdrinfo.pl lub przejrzyj grupe na serwerku
news.cdrinfo.pl tam co drugie pytanie dotyczy zakupu nagrywarki :-)
ceny gieldowe znajdziesz na www.wgk.waw.pl

pzdr.
trzmiel