Re: problem z RAM

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 13:16:34 MET DST

RusH wrote:

> no nie wiem , jak ja pisalem to to byl caly dzial wtedy , i nie 2 a
> ze 4 ,

Co Ty bierzesz, ze masz takie dziury ;)
Jak pisalem dzial plyty glowne to poprosilem Cie, zebys napisal o
odpalaniu coppermaniow na plytach slot1, co ladnie zrobiles i jeszcze
dopisalem z Chektorem tam kilka zdan. Napisales tez ladnie o CLAP'ie.

> + opis ktore ramy chodza z cholernym iBX ja poprawialem bo
> ktos napisal tylko o "dwustronnych" zamiast podac dokladna definicje
> i wyjasnic czemu , co to bank , ile bit itd :)

LOL :)
To ciekawe, skoro praktycznie caly tekst zerznelm z X-bit labs :P
Popoprawiles tylko to, ze moduly 16x128bit juz nie sa produkowane. Bo na
poczatku tak napisalem.

Gdyby nie przez cholernego VolcanoII nie poszlo by mi sie walic cale
archiwum to bym mial jeszcze te maile :P

> ostatnio na grupe tutaj poslalem sliczny link do angielskiego FAQ o
> iBX - imho GENIALNY i przydaloby sie go przetlumaczyc

Podaj link, jak bedzie cos ciekawego to mozna przepisac :P

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!