Re: nagrywarka teac CD-W524E

Autor: Tomasz Sz. (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 13:19:34 MET DST

Slawek J wrote:

>mam pytanie czy ktos aktualizowal firmware tej nagrywarki ?jesli tak to
>jakie zmiany zauwazyliscie ?
>tak sie zastanawiam czy aktualizowac bo na razie wszystko chodzi uzywam
>wersji firmware 1.0A
>co daja wersje z literka c i d?

Jesli wszystko jest dobrze to nie aktualizuj bo i po co. Ale ja mialem
np sytuacje z moim teac'em taka...
Mimo ze firmware 1.0a byl ogromnie zachwalany przez uzytkownikow to
jednak u mnie nagrywarka
z tym wlasnie biosem od poczatku robila potworne krzaki pod WinXP -
notoryczne komunikaty
brak nosnika w napedzie, albo ze nosnik jest niezapisywalny, nagrywanie
w 16-24x po 10-15min
mimo wlaczonego trybu UDMA 2. Natomiast pod Win98 wszystko chodzilo
pieknie, no ale nie bede
trzymal przeciez dwoch systemow tylko po to zeby jeden poprawnie
obslugiwal mi naped CDRW.
Zaryzykowalem i upgrade'owalem do 1.0d. Problemy zniknely jak reka
odjal. Naped smiga cudownie,
pali SD2, obsluguje m-rainer, wszystko jest okay.

>czy komus po ewentualnej aktualizacjii udalo sie zmusic ghosta do wspolpracy
>z ta nagrywarka?

O tym nic nie wiem.

--
Z pozdrowieniami,