Szybkosc, wydajnosc kart graficznych - uciekl mi watek

Autor: Tomasz Sz. (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 12:15:51 MET DST

Zupelnie niedawno pojawil sie watek, w ktorych ktos ladnie poukladal
kolejno chipsety kart graficznych od najwolniejszego do najszybszego.
(chodzi oczywiscie o uklady nvidii i ati).
Wybaczcie, ale chyba jestem slepy bo przegladam i nie moge go znalezc,
a bylo bodajze w ubieglym tygodniu...
Moglby ktos podlinkowac albo napisac raz jeszcze podobne porownanie
poczawszy od powiedzmy GF2 MX200 ?
Chyba pokusze sie o wymiane swojej MSI GF2Ti na cos szybszego,
jakis Radeon moze...

--
Z pozdrowieniami,