Re: samfing lajk server ;) -> jak to zlozyc

Autor: Dzik (piotrek204.usun._at_wp.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 11:33:28 MET DST

> Chce zlozyc maszyne ktora bedzie pelnic role serwera pracujacego z
Redhatem
> 7.3 lub SuSE 7.3 i Tomcat'em.
> Prosba do grupowiczow, jaka konfiguracje proponujecie?
> Chcialbym podlaczyc dyski SCSI ( nieduze, mysle ze 20 GB w zupelnosci
> wystarczy) w Raid 1 (conajmniej),

Jak sie uda dorwac cos 10k rpms to OK, po najwiecej jest 18GB 7200

> dwa procesory (choc to sprawa dyskusyjna ) rzedu PIII 1,4 MHz, pamiec
> operacyjna okolo 1GB,

IMHO nie warto PIII jest drogi, sam niedawno zlozylem 2x1800MP i smiga pod
slackiem.
Athlon wykorzysta DDR a najlepiej EEC. Dobra plyta obluzy 3GB

> porzadny zasilacz, taki ktory wystarczy na ewentualne podlaczenie wiekszej
> ilosci dyskow w przypadku gdy bedzie to Raid3 lub 5,
> sieciowka chyba 3com, grafika, obudowa ?

3Com jest OK, grafike mam S3 trio :) obudowa tylko Chieftec, 360W wytrzymuje
to + 6xHDD.

Pozdro

Piotrek