Problem z karta graficzna !

Autor: mortel_at_POCZTA.ONET.PL
Data: Thu 10 Oct 2002 - 10:12:51 MET DST

Mam powazne pytanie donosnie mojego sprzetu ...
Szczegoly:
Posiadam sprzet z Celeronem 300 MGz, plyte tez jakas starsza - nie pamietam
dokladnie jaka i karte graficzna Intela 3D 8 MB. Jest taki problem ze wlaczajac
wczoraj sprzet .. on glosniczkiem komunikowal mi o problemie z karta
(przyjmniej tak sie domyslalem bo monitor sie nie wlaczal). Rozkrecilem go ..
wyjalem karte i wlozylem z powrotem (pomyslalem moze styki lub cos podobnego).
Poszlo .. bylo Ok .. uruchomil sie ale zaraz na starcie .. gdy w koncu
uruchomil windowsa i pokazal mi pulpit to wyswietlil mi ze nie pasuja mu
ustawienia rozdzielczosci i kolorw .. zaproponowal mi najnizse (czyli 16 kolorw
i 600 x 480), zgodzilem sie i komputer sie zrestartowal .. poszlo wszystko w
porzadku .. uruchomil windowsa i wszystko zaladowal. Postanowilem zmienic
rozdzielczosc i kolory .. a tu zdziwko bo maksymalnie mam 16 bitow i 800x600
rozdzielczosc .. a z tego co pamietam .. to ta karta mogla wyciagnac 24 bity i
1200 x .. no ale nic .. ustawilem mu narazie maksymalne jakie mial i
zrestartowalem sprzet .. a tu kupa .. powiesil sie przy starcie .. pomyslalem
ze moglo sie zdarzyc .. wiec zresetowalem go .. uruchomil sie ale stalo sie to
samo co wczesniej .. czyli zaproponowal minimalne ustawienia .. potem znowu
probowalem mu zmienic ustwienia ale znowu sie powiesil .. pomyslalem o
sterownikach .. wiec zainstalowalem mu odnowa dla karty .. potem sobie
przypomnialem ze moja karta chodzi na AGP .. i z tego co pamietam to musialem
zainstalowac specjalne sterowniki dla plyty by ta mogla obslugiwac to gniazdo
czy taka karte .. lub cos w tym stylu .. bo w innym przypadku wlasnie dzialo
sie to co teraz czyli nie widzial tych wiekszych ustawien .. wiec
kombinowalem .. tam bylo kilka takich sterownikow .. dla karty .. 729AGP i
podobne .. szczerze mowiac to nie wiem ktore byly aktualne dla plyty wiec
probowalem po kolei i restartowalem .. z tego co pamietam to dla ktorychs w
koncu mi sie udalo ... wiec teraz tak probowalem no ale niestety nie udalo mi
sie .. aha i jeszcze jedno .. za ktoryms razem .. zaraz po uruchomieniu
windowsa . tzn po zobaczeniu pulpitu . uplynelo kilka sekund i komputer zagla
fajna melodyjke a na monitorze pojawily sie piekne kolorower paski i okienko z
kominikatem o rozdzielczosci ..
Pomozcie mi nie wiem co jest grane ..

Sorki .. ze tak duzo tego opisalem .. ale chcialem dokladnie opisac problem..
Pozdrawiam
Boniek