MSN messenger i kamerka internetowa

Autor: Sławomir S \(Pejsu\) (tv5_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 08:36:24 MET DST

Witam grupowiczów

Nie wiem dlaczego , ale nie moge odpalic konferencji video w MSN Messenger.
Chciałbym miec kontakt z moim kolega z niemczech. On ma kamerke internetowa
Aiptec. On w Niemczech kozysta z modemu a ja mam siec postawiana na SDI
(router Argus ca 2000). Moze trzeba jakos to jakos skonfigurowac , aby to
ruszyło. Moze ktos miał z was taki problem. Czy trzeba jakos uaktywnic
porty? Prosze o pomoc w/w sprawie.
Z gory dzieki

pozdrawiam
tv5_at_poczta.onet.pl