Re: Asus czy Gigabyte???

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 23:16:15 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in
100000_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl:

> Taa, szczegolnie te z bledem konstrukcyjnym. No i jakby dolozyc do tego

P2BF nie mial bledu :P
a P3Bf chyba nie wszystkie
P2B od rev 1.04 tez bylo czyste .. no i nowe biosy do dzisiaj praktycznie
wychodza , to SA kultowe plytki i koniec :P

> stuprocentowo rektalne podejscie producenta... zyc, nie umierac.

przepraszam , ja wiem ze tez czasem cos napisze i trzeba sie domyslac , ale
mi nie wychodzi z tym "rektalne" :( , co to jest ?

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P