Re: Czy można tak podłączyć ?????

Autor: Konrad (snake134_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 18:45:52 MET DST

> Nie można odpowiedzieć, czy można :) Zazwyczaj to będzie
> działać, ale nie można gwarantować bezpieczeństwa takiego
> rozwiązania.
>
> Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest osobne spowolnienie
> każdego z wiatraczków i podłączenie każdego z nich do włas-
> nego gniazda. Da to też możliwość monitorowania pracy obu
> wiatraków.

Wielkie dzięki :) Przerobię tak jak mówiłeś. Jeśli tak będzie lepiej to
czemu tak nie zrobić.

Ps.
1) monitorowanie obrotów wiatraków nie jest mi potrzebne ponieważ mam boczną
ścianę kompa z pleksi glass i wszystko widzę :)
2) Do obwodu wiatraków podłączyłem przełącznik na pracę z opornikiem (kompa
dosłownie nie słychać) i bez niego, jak robię coś poważnego. Nie chciałem
montować drugiego przełącznika na zaślepke, stąd moje pytanie na grupe.

Pozdrawiam.......