Re: Dlaczego komputer nie zapamietuje ustawień k.dzw?

Autor: Johnny (polkiu_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 15:35:46 MET DST

Użytkownik "Tomasz Sz." <tomek_sz_at_interia.pl> napisał w wiadomości > Win98
nie robi zadnych problemow jesli chodzi o wspolprace z Live'ami.
> Ba...chodzi to lepiej niz np pod WinXP.
> Zainstaluj po prostu LiveWare 3.0 od Creative'a + aktualizacje driverow
> i samego mixera (byly chyba jakies po drodze z tego co pamietam)..
> Powinno pomoc.

Problem w tym ze mam zainstalowany Surround Mixer i ustawione na 4 speakers
[i tam zawsze tak 'stoi' - nic sie nie zmienia] jednak we wlasciwosciach
audio windowsa co jakis czas powraca do ustawien stereo... Update sterow tez
robilem...