Re: MSI KT3 ULTRA 2 dziwne zachowanie !!!!

Autor: michal (michalge_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 14:09:01 MET DST

sprawa nie jest taka prosta (wiem co oznacza ten komunikat) ale obslugi
takiego czujnika w biosnie nie znalazlem
a poza tym numer jest ciekawszy bo jak ustawie domyslne ustawienia lub nawet
high performance configuration to ten blad sie nie pojawia ale jak tylko
cokolwiek zmienie w biosie moze nie cokolwiek ale jak zmienie botowanie z
karty pci na agp spowrotem zaczyna mnie ten komunikat molestowac
pozdrawiam
Michal