jak zainstalowac port usb

Autor: mani_at_cx
Data: Wed 09 Oct 2002 - 12:59:00 MET DST

czesc,

win2k english + sp2

Wczoraj kupilem drukarke hp laserjet 1000 z wejsciem na usb, ale niestety
nie udalo mi sie jej zainstalowac na swoim kompie. W miedzy czasie udalo mi
sie poprawnie zainstalowac ja na kompie znajomego, ktory ma win2k w wersji
polskiej - czyli drukarka dziala. Z drugiej strony do mojego portu usb w
kompie moge podpiac kamere i wszystko bedzie dzialac, zatem port rowniez
wydaje sie byc sprawny.
Jedyna roznica, oprocz wersji jezykowej, jaka do tej pory zauwazylem
pomiedzy moim kompem a kompem znajomego, jest brak mozliwosci wyboru portu
usb w moim systemie (tzn fizycznie jest, ale po instalacji (nieudanej)
drukarki nie moge zmienic portu do ktorego chce drukowac na usb, gdyz nie ma
go na liscie). Czy to oznacza, ze musze w jakis sposob doinstalowac ten port
do systemu? A jesli tak, to jak to zrobic?

Bede wdzieczny za wskazowki i uwagi,

pozdrawiam, Michal