Re: ile PLN za zlozenie peceta?

Autor: Desperado (desperado1979_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 12:24:19 MET DST

> Yo!
> Kolega poprosil mnie o zlozenie peceta. Mialbym dobrac i kupic wszystkie
> czesci, nastepnie zlozyc w calosc i uruchomic. Pyta mnie ile bym za to
> chcial.
> A wy ile bierzecie za zlozenie kompa?

U mnie procedura była następujšca:
Jechałem na giełdę, kupowałem kompa, składałem, patrzyłem ile za niego
wyszło i porównywałem np. z cenš podobnego zestawu z jakiegoœ sklepu.
Wychodziło z reguły tak, że ten komu składałem kompa, płacił mniej (nawet
sporo), a ja dostawałem trochę kasy...

No i jeszcze jak tu wspomniał Krzysztof M. to jest kolega... imho zależy
jaki :)) Jak dobry no to rzeczywiœcie dobre by było jakies piwo or sth...
:))

pozdrowienia

Desperado