Re: Ati & nvidia

Autor: JK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 12:27:41 MET DST

Użytkownik "Barnej" <barnej_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupic karte graf. co wybrac?
> Klon Ati 9000 albo GF4MX 440,460?
>
> Potrzebuje pograc w Wolfa, Max Paine,poogladac DVD, DIVIX,
>
> Pozdrawiam grupowiczow Barnej

Ja tam preferuję ATI, ale nie dlatego, że szybkość powala mnie na kolana,
lecz dlatego, iż:
1.ATI wydaje się jakoś kontrolować proces produkcji- sprzedają gotowe
półprodukty, więc, poza mintem, ciężko jest kupić totalny szmelc, co jest
normą w przypadku nV;
2.ATI wydaje się być stabilniejszym rozwiązaniem, niż nV, zwłaszcza na
starszych maszynkach;
3.ATI j e s t lepszym akceleratorem 3D- chodzi o wsparcie sprzętowe-
najprościej włączyć sobie 3D Mark 2001 i popatrzeć, ile ekranów po prostu
nie ma nawet w GF4MX460, bo "not supported". A na 9k są...
Jeśli chodzi o W3D, MP- grałem na Riva128 i jakoś tam było...ciutes mało
efektów, wolniutko...Potem bawiłem się na GF2MX i było też fajnie, choć jak
załączyłem full rzeczy to był dopiero max payne...pociski latały jak chore
muchy 3 dni bez żarcia. GF4 i A9k są szybsze, ale jak podbijesz parametry na
maksa gdzie się da,pewnie i tak będzie skakanie.

JaceK