Re: Co sadzicie o 1 roku gwar. na HDD?

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik.usun_at_polbox.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 11:48:22 MET DST

"Markus Sprungk" <msprungkNOSPAM_at_post.pl> wrote in message
> RobertSzydlowski <robert_at_szydlowski.freeserve.co.uk> napisał(a):

> Bzdury piszesz. Od 1 października gwarancja na dyski została obniżona do
> 1 roku przez producentów dysków a nie przez Hurtownie. Gwarancja 3
> letnia jest tylko na nowe dyski 120 GB np. Seagate.

Może, ale na razie np. w Komputroniku jest tak, że dyski 5400obr. mają 12
mcy, a 7200 - 36. Sprawdzałem wyrywkowo, więc może są jakieś wyjątki. O tym,
że przez jakiś czas wszyscy będą sobie chcieli dać luzu z gwarancjami
wiadomo było od wejścia nowej ustawy konsumenckiej - gwarancja to jednak
koszty. Ale za parę miesięcy wszystko wróci do normy - konkurencja jest duża
T.