Re: przepiecie?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 11:56:30 MET DST

Użytkownik "pk" <piotrk*nospam*@fr.pl> napisał w wiadomości
news:ao0p1d$qn1$1_at_news.tpi.pl...
> witam!
> juz nie pierwszy raz zdarza sie znajomym, ze walnie zasilacz
> w kompie, pojdzie dymek i... pol komputera spalone... (najczesciej plyta,
> dysk)
> czy przyczyna takiego zdarzenia jest tylko i wylacznie przepiecie???
> jesli tak, zachodzi pytanie... dlaczego nie poszedl w tym samym czasie TV,
> Sat itp...
> tylko komputer?
> zasilacze fakt - nie najlepsze (Codegen), ale co moze byc jeszcze
przyczyna
> palenia kompow?
> [...]

ostatnio mialem przepiecie w domu i szlag trafil tv, ladowarke do telefonu i
zarowke energooszczedna w kuchni. komp w tym czasie chodzil ale nic mu nie
jest bo podpiety byl do UPSa :-) Listwa teoretycznie powinna zapobiec
uszkodzeniu sprzetu, ale ja wole UPSy - zawsze mozna dokonczyc misje w
jakiejs gierce :-)

pzdr.
trzmiel