Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 10:35:51 MET DST

[...]
> bo ja wiem - w ten sposob ogolnie nie ma sensu dyskutowac, he?

Zawsze możemy się poprzezywać ;))
Dobrze wiesz, że chodzi o to, że roztrząsanie na temat "błąd - nie
błąd" nie ma specjalnego sensu. Zgadzasz się chyba, że dodakowe 64 kB
w DOS niejednemu uratowały życie, a przynajmniej pensję (mi - na
pewno;) - kiedyś pisałem aplikację dla DOS, a kumpel identyczną dla
Win 3.11. Musiałem zatem najpierw zrobić identyczne GUI, żeby oba
programy wyglądały i obsługiwały się identycznie. Po uruchomieniu,
załadowaniu danych itd. na stercie zostało 8kB).
Z drugiej strony było to zaproszenie do wszelkiej maści
niekompatybilności, począwszy od kodu, zakonczywszy na sprzęcie (różne
metody blokowania A20). Zatem i dobrze, i źle, ale -IMO- raczej dobrze
;)

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl