Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 09:53:56 MET DST

> sam sobie odpowiem - pytaniem - chodzi Wam o to, ze 286 mialby w
trybie
> rzeczywistym sam wylaczac a20? bo wtedy mozna sie troche klocic
> o definicje takiego trybu pracy, i o kwestie wymagan calkowitej
zgodnosci
> z poprzednimi ukladami, hmm?
Uhm...
A ja uważam, że nie ma co gdybać. Układ miał być w pełni zgodny z
8086, a nie jest. Można zamiast tego stosować różne triki dla poprawy
funkcjonalności w trybie rzeczywistym. To dobrze, czy źle ? Praktyka
pokazała, że raczej dobrze. Podejrzewam podejrzliwie, że co do
celowości takiego rozwiązania masz takie same informacje, jak
ja...czyli żadne....;))
Możemy tu sobie jeszcze pogdybać, ale chyba raczej nie ma sensu, co ?

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl