Re: Dell LATITUDE

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 09:44:04 MET DST

> Zasilacz jest cały. A nawiasem mówiąć czemu wszyscy są tacy nerwowi,
> notebook podobno przywieziony jest z Holandii a kupił go gość, który
tam
> pracuje (gdzie od kogo to nie wiem. On wyjechał z powrotem i
zostawił kompa
> na sprzedaż, a tu wszyscy że niby kradziony (choć nie można tego
wykluczyć).

Tamto było 2 lata temu, podkrobili laptopa z serwisu, dlatego wątpię,
czy to ta sztuka...A odezwałem się dlatego, żeby co poniektórym
uświadomić, że każdy medal ma 2 strony. Jeden się cieszy, że ma za
1000 zł bajeranckiego laptopa, a innego okradziono, czasami nie tylko
ze sprzętu, ale z kilkuletniego dorobku zawodowego. Wiem, że co
poniektórych g. to obchodzi, ale to po prostu niedobrze...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl