Re: naprawa drukarki HP LJ 5L - za ile?

Autor: Tomek (thnet_at_wp.plUSUNTO)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 23:07:56 MET DST

> Sugerujesz, że HP wysyła części na zamówienie poczta?

ale to dotyczy tylko tej "gumki" do podajnika !!! pisałem o tym już w
innym poście, poczytaj np. tu:

http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpl08107.html

> A jakieś namiary na takowy sklepik wysyłkowy.

pod podanym linkiem jest "przejście" do formularza zamówienia "darmowego
produktu" :)))

Grzałkę musisz już sobie załatwić we własnym zakresem, popytaj w firmach,
które naprawiają drukarki hp - na zamówienie ale dostaniesz, ewentualnie
jakieś Allegro albo coś w tym stylu, zawsze znajdzie się ktoś z takimi
częściami...

Tomek