Re: VIA4in1 i problem

Autor: Kolarz (Kolarz22_at_onet.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 00:37:08 MET DST

> Skąd taki wniosek? 4in1 podczas instalacji kopiuje sterowniki do
> folderów systemowych Windows, to, co system znajduje to to, co zostawia
> tam 4in1. Nie oznacza to jednak, że podmieniane są wszystkie pliki
> Windows dotyczące sprzętu. Napisz na czym polega problem.

Problem w tym, że ten Service Pack z tego, co wiem to ma zaktualizować sterowniki do jakichś czterech urządzeń, a jak sprawdzam w
menedżerze urządzeń po kolei wszystkie urządzenia to widzę, że nowe stery są tylko przy "VIA AGP to CPU Controller" reszta ma
zainstalowane stare sterowniki Mikrosoftu wszystkie z tą samą datą 06/08/2000 (Win Me).
Dlaczego nie zainstalowały się pozostałe trzy?
I jakie to mają być urządzenia?