MotherboardMonitor a zasilanie płyty - problem

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik.usun_at_polbox.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 22:07:13 MET DST

MBM 5, mb Asus A7M266D z zasilaczem 400W, Athlon 2000+, CoolerMaster
HCC-002.
Problem jest następujący: gdy płyta chodzi na samym złączu zasilania ATXPWR,
wszystko jest OK, MBM pokazuje pięknie wartości itd. Kiedy podłączę złącze
ATX12V i EAUXPWR - zaczynają się dziać cuda, nie tylko z MBM, ale i z
AsusProbe oraz iPanelem. Czy ktoś może mnie oświecić, co tu jest grane???
Próbowałem różnych opcji programu, ale chyba te nowe napięcia cosik mieszają
i odczuwam lekki niepokój aby czegoś nie pochrzanić. (Czy te dodatkowe
wtyczki ATX12V i EAUXPWR są do czegoś potrzebne? Wszystko chodziło i bez
nich, ale bo ja wiem? może przy dwóch prockach?),
skonfudowany,
T.