Re: Jakie pamieci

Autor: Poink (cedeki_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 21:38:27 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
> Hi,

> Większość sprzedawców w tym momencie zrobi wielkie oczy.
> Reszta wręczy DIMMa z układami po obu stronach płytki, który
> wcale nie musi być wykrywany przez BXa jako 256 MB (choć
> mając szczęście można trafić na prawidłowo wykrywany moduł).

Wedlug mojego doswiadczenia (a troche bawie sie w rozne wywiady sklepow
komputerowych) W ponad 70 % przypadkach dostanie dobrego dima. Nasze zdania
roznia sie tylko wlasnie w tych procentache (pan daje np 10%) Pomimo ze
oboje mamy racje, to trzymajac sie dalej procentow, dla pytajacego to pan ma
racje, bo procetowo odpowiada pan skutecznie i prawdziwie na wiecej pytan na
tej grupie niz ja.