Dlaczego komputer sie zawiesza - Bardzo was prosze o wypowiedz

Autor: Matt (matt5_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 19:48:53 MET DST

Witam
Jestem tu nowy i mam takie pytanie (z gory mowie ze szukalem w archiwum,
moze nie zauwazylem jesli juz bylo): Czy sa inne sposoby zeby naprawic
bledy w komputerze zeby sie nie zawieszal - oprocz scan disk i
formatowanie dysku? Te dwie rzeczy nie wchodza w gre.
Jeszcze jedno pytanie. Czy zawieszanie sie komputera jest spowodowane
uzywaniem programu gadu-gadu, wygaszacza ekranu, tapety lub podzielenia
na profile w windowsie? Wiem ze to troche lamerskie pytanie ale mam taki
problem a brat mowi mi ze to przez te podane wyzej rzeczy. Chce wiedziec
co moze byc tym spowodowane. Wedlug mnie komputer sie zawiesza przez
zasmiecenie systemu i rejestru. Wypowiedzcie sie.
Nie ochrzaniajcie mnie i nie wyzywajcie od lamerow.

Z gory dzieki
Mateusz