pamięć Flash do USB (raczej trudne, ale pilne)

Autor: bezrobotny (elwis2000_at_go2.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 18:00:25 MET DST

cześć! dokładnie nie wiem jak "to" się nazywa,
ale czy ktoś mógłby coś powiedzieć o kartach
pamięci Flash dołączanych do komputera przez
USB? jak to działa, ile coś takiego kosztuje no i
gdzie można to kupić? często piszą o tym w
czasopismach komputerowych, ale nigdy nie
podają gdzie kupić... poza tym czy trzeba do
tego instalować jakieś specjalne sterowniki?

właściwie to ciekawi mnie najbardziej, czy taką
kartę można spokojnie wsadzić do portu USB
stacji roboczej z Windowsem NT (4.0) i będzie
działała gdy nie ma możliwości jej zainstalowania
z konta administratora?
ew. jak to uruchomić będąc tylko użytkownikiem
na stacji z NT 4.0?