Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 16:57:36 MET DST

Użytkownik "Wojciech Giersz" ...
>E, od razu sie zoladkujesz... Gosc najwyrazniej w zab pojecia nie ma
>arytmetyce cyfrowej, a Ty go jeszcze opieprzasz... :)

A, bo się zeźliłem, tym bardziej, że do głowy mi nie przyszlo, że gość
traktuje zaokrąglenia floatów jak błędy w obliczeniach - sam
przyznasz, że żadna gospodyni domowa takiego byka nie strzeli ;)) Na
dodatek, uparty jest, jak pewien znajmy z Gliwic - były posiadacz
Atari XL, pewnie też miał takowe w dzieciństwie ;)) A sam wiesz, jak
to mnie podkręca ;))

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl