SDR vs DDR Pilne

Autor: mac (ikar_at_dami.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 14:34:28 MET DST

Sytyuacja wyglada nastepujaco. Mam ECS K7S5a i 256DDR 266Mhz Kingstone
CL2.5. Poniewaz mam dosyc sytuacji w ktorych winda mi totalnie muli, dysk
pracuje jak szalony a okienka rysuja sie w powolnym tempie, pomyslalem o
zmianie pamieci. Chodzi o to ze nie mam kasy na dolozenie kostki DDR'a, a
pamieci SDR potanialy, 512 SDRka (niestety nie znam parametrow tej pamieci)
kosztuje z 215zl, a 256 DDR (no name) az 250zl. Zastanawiam sie wiec na
sprzedaza swojego Kingstone'a i kupnie SDR'ow. Komputer wykorzystywany jest
przez wiekszosc czasu do pracy z programami 3d, Ligtwave'em i Maya, 2d -
Photoshop'em, Paiter'em.
Chcialbym uslyszec wasze opinie na ten temat, najlepiej ludzi ktorzy
sprawdzili w praktyce przewage DDR nad SDR w tego typu aplikacjach i moga
powiedziec jak duze sa straty w wydajnosci SDR'ow w stosunku do DDR.

pozdr
Mac