Re: Notebook - co wybrac, czy warto brac inny procesor i uklady plyty glownej niz Intela

Autor: P.S. (p_s_g_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 13:13:55 MET DST

http://computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/download_manuals.jsp?
> z=119

moze jestem slepy, ale nie widze w tym pliku zadnej informacji jaki chipset
zastosowano, upps :O( widac to jakis sekret scisle strzezony przez Toshibe

i jeszcze jedno pytanko - Siemens Amilo A ma jakis scalak ATI RADEIN IGP
jako chipset plyty glownej

co sadzicie o tym ukladzie?