Re: Asus czy Gigabyte???

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 12:32:46 MET DST

Od 7 czy 8 lat mam w firmie prawie same kompy na płytach ASUS'a.
Jeśli mogę mieć coś przeciw nim to tylko to, że przez to wiele kompów jest
starych jak świat ;). Otóż było kilka płyt innych producentów ale popadały i
dzięki temu można było unowocześnić kompy i kupić nowe płyty. A te na
Asusach to wiele z nich jeszcze na P120 i wszystko chodzi skubane - więc jak
tu wyrzucić dobry komputer? ha? ;) i to mam przeciw asusom.
Tak na marginesie Asusowi też zdarzały się wpadki i niektóre modele płyt
były do bani, co mnie dziwi ponieważ mając wysokie ceny stać ich chyba na
porządne przygotowanie i przetestowanie nowych płyt chyba nie? Za to inni
producenci chcąc coś sprzedać musza mieć niższe ceny to chyba oczywiste.
Na szczęście wiem, że asus nie ma już tak wysokich cen jak kiedyś, za to
niektórzy sprzedawcy stosują dla nich wysoką marżę (sprawdziłem)
Na plus dla Asusa - dobry serwis - aktualizacje biosu drivery itp.