Re: Asus czy Gigabyte???

Autor: rhymer (rhymer_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 12:21:35 MET DST

Użytkownik "Tomasz Sz." <tomek_sz_at_interia.pl> napisał w wiadomości:

> Ale co z tego...?? "Skoro nie widac roznicy to po co przeplacac ?"
> Czasy krolowania Asusa i Abita dawno sie skonczyly. Rynek jest tak bogaty
> w plyty glowne, ze zamisat wymienionych mozna spokojnie dostac dobra,
> markowa, wydajna i stabilna plyte, a zaoszczedzone pieniadze dolozyc do
> karty graf. albo dodatkowej kosci RAMu ;-)

Proste, ja poszedlem jeszcze dalej w tym kierunku i kupilem 1,5 roku temu
najtansza mozliwa wtedy plyte ECS K7VZAC i do tej pory na niej dzialam, nie
widze zeby byla wolniejsza, nie mam problemow ze stabilnoscia, ani z zadnym
sprzetem, do tego mam w niej pamiec pc100 ktora dziala na 133mhz. Mialem
rowniez porownanie, bo kumpel kupil chwile wczesniej abita kt7a i niestety
sprzet wybieral mu inny kumpel, a potem ja sie z tym meczylem non stop,
napewno ktos kto mial wtedy ta plyte i sb live 5.1 wie o czym mowie.
Fakt, ze nastepna moja plytka nie bedzie ECS, bo za 100zl wiecej mozna miec
plyte z bajerami :) a ja lubie w tym wszystkim grzebac :)

Pozdrawiam
AW