Re: wyciszanie kompa, gdzie kupic..

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 12:02:54 MET DST

> a zapomniałem dodać, wentylatory wymieniłem ale niewiele pomogło

1. to o czym pisales w poscie wyzej to tandeta (tylko ta gabka samoprzylepna
fajna ale IMHO za droga) - tandeta poniewaz dolaczaja tasme dwustronnie
klejaca a to wielkie nieporozumienie - nie napisales jaka masz obudowe ale
jezeli scianki nie wpadaja w rezonanas to nie ma sensu nic przyklejac,
jezeli wpadaja to musisz przykleic na calej powierzchni zeby cos to dalo (a
taka tasme to oni sobie moga wsadzic...) np klejem montazowym itp
dobrym rozwiazaniem sa maty korkowe - mozesz kupic korek w wiekszych
sklepach/marketach budowalnych i sobie powycinac itd
2. co do wentylatorow to najwidoczniej trzeba je zwolnic - na grupie
przewijalo sie to ze 100x - ale masz kilka przydarnych adresow
http://www.fanbus.com/
http://www.cpemma.co.uk/index.html
http://www.7volts.com/
http://www.overclockers.com/