Jaki plaski cooler do obudowy z zasilaczam nad procesorem ?? (-:

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 12:02:11 MET DST

Moze ktos poleci mi nie drogie ale bardzo wydajne coolery do chlodzenia
Athlona, spotkala mnie sytuacja ze komputer sie przegrzewal w czasie letnich
upalow z powodu fartownie umieszczonego zasilacza ktory znajdowal sie w nie
wielkiej odleglosci tuz nad coolerem procesora uniemozliwiajac mu
dostateczna wymiana powietrza.
Mysle o coolerze plaskim ale z duza powierzchnia boczna lub taki ktory
powietrze ciągnie bokami a nie gora... przy tym bardzo wydajny moze z
miedzi.

Z gory dziekuje za propozycje.