Re: ECS K7S5A

Autor: JHamer (jkhamerNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 11:36:58 MET DST

On 10/7/02 6:47 PM, tomalw wrote:
> Witam mam płyte ecs k7s5a bez LAN chce wgrać nowy bios inie wiem ktory
> wybrać po rozpakowaniu biosu mam dwa rodzaje With LAN oraz Without LAN który
> będzie pasował do mojej płyty.dzięki za pomoc.

nie ma znaczenia. jak nie ma lanu na płycie, to w setup-ie biosu należy
wyłączyć lan. ew. po wgraniu biosu bez lanu na płytę z lan-em, ta opcja
nie będzie dostępna w biosie <-podaję za serwisem :
http://forum.ocworkbench.com
forum:
http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=37
cu