Re: ktos z Was testowal chlodzenie wodne z Allegro?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 09:53:23 MET DST

Użytkownik "Olej" <olej_at_acn.waw.pl> napisał w wiadomoœci
> http://www.cpc.pl/
> http://www.allegro.pl/showitem.php?item=7577007
> Czy ktos z Was juz moze to testowal?
> Jak z awaryjnoscia? zastanawiam sie czy by tego nie kupic do swojego
Athlona
> 1,7+ (leb mnie boli od halasu przy kompie)
> Jakies opinie?

Po kolei:
1. Ja to mam i kupilem takze dla kumpla.
2. Nie psuje sie, Mi jedynie pompka po 4 miesiacach zaczela halasowac (tzn
stala sie slyszalna) zadzwonilem powiedzialem co i jak, powiedzieli, ze to
pierwszy narazie taki przypadek (buble trafiaja sie wszedzie) poprosili,
zebym podal adres na jaki maja wyslac pompke, a jak otrzymam i zamontuje, to
mam ta halasujaca im odeslac (pierwszy raz w zyciu spotkalem sie z takim
podejsciem do klienta w sprawie reklamacji), dostalem ta pompke i odeslalem
stara. Proponuje do tego zestawu kupic sobie kabel zasilajacy (taki co laczy
komputer z monitorem) i przeciac go i podlaczyc pod niego pompke, a ten
kabel stosowac, jako przejsciowke do zasilania kompa (ta oryginalna wtyczka
od pompki, jak dla mnie slabo siedzi w gniazdku).

--
BQB
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl