Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 09:33:44 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol"...

> Nie -- jeszcze IIRC po drodze był niedziałający w premierowej
> wersji 80486 koprocesor :) Musieli wypuścić najpierw 486SX
> z wyłączonym koprocesorem i dopiero w momencie usunięcia
> błędu pojawił się na rynku DX.
Też nie do końca:)
FPU działało, ale nie w całej partii, AFAIR - w pełni sprawne i486
wychodziły tylko ze środka wafla, uzysk na poziomie 10%. Stąd pomysł z
SX-em :). A ceny DX, nawet jak na Intela, były astronomiczne...A potem
jeszcze ten przekręt z i487 :))...

> A wcześniej był błąd w 80386, przekłamujący niektóre operacje
> 32-bitowego mnożenia liczb całkowitych. Co prawda to nie FPU,
> ale też ciekawostka :)
A, faktycznie, obiło mi się o uszy...W jakims skrypcie do asm'a coś
czytałem ;)

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl