Jaki RAM tu pasuje

Autor: Relifex (relifex_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 00:47:22 MET DST

No więc mam leciwy ruterek w ktorym brak opisu plyty co do pamieci SIMM.
Wszystko na Chipsecie UMC, procesor AMD 75+ czy jakos tak, lata sobie na tym
Winda 98SE. A więc są 4 banki z czego ja zeplnilem 2 po 4Mb i dwa po 8Mb.
Wszystko ładnie lata, 24Mb na pokładzie. Pytanie ile moża tam max, załadować
RAMu i w jakim rozkładzie. Tzn, czy łyknie np. kości po 32Mb czy po 16Mb?