kontroler

Autor: dziobas (USUŃ_at_ANTYSPAM.PL)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 05:49:51 MET DST

Witam!
Chcialbym kupic kontroler IDE, ale niezybt sie na tym znam. Mam stara plyte glowna (A-Trend 5220) i kupilem hdd 80 Giga
(Maxtor UDMA 133) i nie widzi mi tych 80 Giga ("tylko" 32) aprejgowalem bios, ale to nic nie dalo. Taniej wyjdzie kupic
kontroler niz nowa uzywana plyte gl.

Wlazlem na http://www.allegro.pl/search.php?str=kontroler&order=c i od cholery teg jest, co polecicie i ile mozna za takie cos
max dac. Jest jakas markowa firma kontrolerow? Nie zalezy mi na RAIDZIE i UDMA 133 (nie chodzi o szybkosc, a o
stabilnosc)

Bede podlaczac tak (jesli to ma jakies znaczenie)
kontroler Primady master: Maxtor 80 Giga UDMA 133
Secorady Master: WD 4,3 Giga UDMA 33
plyta gl.
Primady master: Teac 8/8/32 (pio4)
Secorady Master: CD-Rom (pio4)

Moze cos z tego:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=7454133
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=7446752
albo nawet http://www.allegro.pl/showitem.php?item=7640518

Fajnie by bylo jakbym sie zmiescil w 150 PLN. Ach i jak to jest z Linuxem? Potrzebne jakies sterowniki do niego?