Re: Plytka przeciwko ukruszeniu sie jadra XP

Autor: BAF (baf_at_acn.waw.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 03:49:25 MET DST

> Nawet nie wiedzialem ze jest cos takiego. W jakich okolicznosciach moze
sie
> XP ukruszyc?
> Czy gwarancja obejmuje cos takiego?
> I najwazniejsze: oplaca sie cos takiego kupic?

Wszysko juz prawie napisano z wyjatkiem ostatniego, wiec uzupelniam :)

> (i jezeli ktos wie gdzie w Wawie to dostac to niech pisze)

Na pewno na gieldzie (Warszawskiej... Komputerowej... na Batorego... przy
Stodole... of kors ;)

PS. Mnie swojego XP 'nie udalo' sie ukruszyc, ale 'podobno sie zdarza' :)
Ale oprocz tego ma ona odprowadzac te megawaty z procka, co zreszta na
stronce napisano...

Pozdrawiam