Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 01:14:42 MET DST

Użytkownik "Gosia" <mgosia_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Pracuję na centrali telefonicznej.

I tu właśnie leży problem. Znasz sie na CENTRALI. A Enzo ma problem z
"centralką".
Przeczytałem post Snipera kilka razy i mimo że nie wyraża się fachowo nie są
to kompletne bzdury.
Stara się rozwiązać problem Enzo - jeżeli jego "bzdura" pomoże to punkt dla
niego.

Podtrzymuję, że mam w fitmie taką centralkę w której w miejsce aparatu nie
można włączyć modemu ani nawet
telefonu, obojętne czy z wybieraniem tonowym, czy impulsowym. Dlatego że ta
centralka jest cyfrowa, a do tego
nietypowa. Wtyczki ma takie jak zwykły telefon, a nie takie jak aparaty
cyfrowe ISDN. Dowiem sie jak sie nazywa.
Wtedy może Włodek przestanie mnie obrzucać złośliwościami. Przyznaję że mój
ton w stosunku do ciebie, Gosiu,
był również ironiczny. No bo po tym jak przeczytałem w Twoim poscie:

"Są aparaty analogowe i cyfrowe a nie wybieranie (wybieranie może być tonowe
lub impulsowe) i jeżeli centrala jest
dość starszego typu to może nie obsługiwać wybierania tonowego(DTMF). Należy
wtedy wabrać numer ręcznie."

I właśnie to "ręcznie" spowodowało, że ani przez myśl mi nie przeszło, że
możesz pracować w centrali.
No chyba że w takiej łącznicy polowej... z wtyczkami.

Pozdrowienia
Feromon

PS. A co sądzisz o moim pomyśle, że szef zablokował (da sie to przezież
zrobić w cyfrowej centralce:)) pracownikom 0-202122?