Re: freewarowe patycjonowanie pod Dosem

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 00:37:01 MET DST

Użytkownik <malroy_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Pracuje w serwisie komp.. i takie rozwiazanie mnie nie interesuje
> (za duzo zabawy). Musze miec program podobny do dosowego partition
> magica, tylko, ze darmowy - bo szefowi sie na legalnosc zebalo i
> piratow uzywac nie mozemy. Ale dzieki barrdzo za pomoc i
> przedewszystkim checi.

Rozumiem. Sam szukam od bardzo dawna darmowego programu pozwalającego na
formatowanie w NTFS i niestety nic takiego nie znalazłem. Bo z softem do
samego partycjonowania nie ma żadnego problemu. Jest nawet program
(oczywiście darmowy i pod DOS-a), który pozwala na kopiowanie plików
spod NTFS, odzyskiwanie skasowanych plików, naprawę struktury plików,
edycję nt signature, a nawet resizing (tylko w górę) - ale nie na
formatowanie. Z uwagi na ogromną ilość dostępnych funkcji także dla
innych systemow plików, z pewnością będzie świetnym narzędziem w
serwisie. DFSee http://www.dfsee.com/.

M.