Re: Monitor Philips 107E21 ?

Autor: Bob_R (pczerski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 00:04:49 MET DST

dj wrote:
> witam
>
> Ja odnośnie tego dbania o oczy. Ja właśnie chciałbym kupić monitor, który
> byłby w miare zdrowy (oczy). Czy moglibyście taki polecicć albo napisać
> jakie powinien mieć parametry techniczne. Tylko prosiłbym o takie monitory w
> miare rozsadnej cenie (19')

1280x1024_at_85Hz - to jest _minimum_. Co do firmy - ja od lat jestem
fanem sony =] A poza tym przed kupnem trzeba po prostu obejrzeć
(choćby najzwyklejszy nokia test) - ostrość, zbieżność kolorów i
pompowanie (niestety, zdarzają się ciągle pompujące monitory) to chyba
jedne z najważniejszych cech obrazu.

pozdr.
Bob_R

--