Mały problem Soltek SL75 DRV + wentylator

Autor: karlos (karlos_at_inetia.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 23:41:26 MET DST

Właśnie złożyłem komputer na płycie Soltek SL-75DRV
i pojawił się mały problemik.
Zgodnie z opisem w instrukcji i oznaczeniem na płycie
wentylator od procesora podłączyłem do złącza FAN1
Okazało się, że prędkość obrotowa wynosi 0
Sądziłem, że może wentylator jest niesprawny ale przełączyłem
go do złącza FAN2. Teraz okazało się, że prętkość jest podawana
w biosie ale jako FAN1.
Druga sprawa polega na tym, że w VIA monitorze pokazywana jest jakaś
bzdurna temperatura 201'C
Może są to drobne sprawy i dla mnie nie stanowią większego problemu ale
chciałbym się dowiedzieć czy ktoś spotkał się z takim problemem.
Dzięki.