LExmark Z35 - kłopoty..

Autor: Danonwoj (danonwoj_at_WYTNIJ_TOkonto.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 22:41:14 MET DST

WITAM!

    Kumpel , do którego mam kawał drogi i na razie nie mam czasu,aby wpaść
do niego, przedstawił mi następujący problem:
kupił niedawno drukarkę Lexmark Z35 i mu nie działa pod Win 98,ale w ten
sposób,że wyświetla się,iż nie ma komunikacji między drukarką a jednostką.
Zaznaczam,iż ma Pentium MMX, i dokupywał do płyty kartę, która umożliwia
podłączenie sprzętu USB (bodajże 1.0 lub 1.1 v.).Ale raz mu zadziałało...I
to jest dziwne. Na razie reinstaluje system i zobaczy co z tego wyjdzie.
Płyta główna to SOYO. Co to może być? Czy ktoś miał podobne problemy?
pozdrawiam,
<WOJTEK>