Re: zestaw - ocena

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 18:57:29 MET DST

Użytkownik Witold Władysław Wojciech Wilk napisał:
> nie chce mi się szukać gdzie to znalazłem, ogólnie coś w stylu "leżałem
> na podłodze i się śmiałem aż przyszła moja kobieta, opiepszyła,
> pokrzyczała, zdjęła z podłogi, potem uprawialiśmy seks, a jak już
> skończyliśmy to wypoczęliśmy i jeszcze raz, i tak jeszcze kilka razy, aż
> w końcu postanowiłem jej pokazać z czego się śmiałem, przez co potem
> oboje jeżeliśmy na podłodze i się śmialiśmy".

LOL :)

> ale nie jestem pewny, czy to dokładnie to :)

nie, pewnie dluzsze powinno byc :P

> geekcode. miałeś z*. zobacz opis na www.geekcode.com (bodajże).

no, co, nie chce ujawniac swojej plci ;P
a poza tym, nie wiem jak po angielsku jest "meska" :PPP

> no i dobrze ;)

ja tez sie ciesze :P

> mdk sux. slackware lepszy. debian ujdzie w tłoku :)

nie jestem stworzony do takich dystrybucji ;P
i nie chce mi sie ziemniakow(Debian Potato) obierac :)

> a co to za sprzęt? :)

no, zoltrix aquila, soft modem :P
ale znalazlem stery do linuxa :)

--