Re: wgrywanie nowega biosa - jak ?

Autor: Sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 18:52:06 MET DST

In article <anshnn.3vvrmpl.1_at_kretyn.kretynozol>, podolany_at_poczta.wp.pl
says...

> wywal sterowniki pamieci rozszerzonej z dyskietki;
>
> sprawdz skladnie polecenia awd????.exe i wydaj cale polecenie z linii
> polecen, lacznie z nazwa nowego pliku;
>
> odptasz w biosie rozne opcje typu "system bios cacheable";
>
> pozdrawiam;
> adas;

Jak ci dalej nie idzie mozesz aprobowac awdxxxx bios.bin /F to uzywa
jekiejs procedury flashujacej z biosu ale nie wiem czy pomoze.
Jak jeszcze masz plyte ;) i nie chce dalej dzialac rozejrzyj sie na
goglach za uniflashem ten program potrafi prawie wszystko.

marcin