Re: AMD - INTEL

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 17:59:47 MET DST

Konrad May-Gizynski wrote:

> "HEARTSHADE..." <heartshade_at_wp(-no-spam-).pl> wrote in message
>
> W tym przedziale, to AMD siedzialo jeszcze na platformie Super 7 wiec raczej
> zapooomnij...
>
> Konrad

Nie masz racji :)
Slot A
I pierwsze socet A

(jak kupowlem Durnia600 to przewaga nad Celkiem 600 byla miazdzaca - a sprzecik
stabilny jak skala - tyle ze pare zl odzalowalm na plyte MSI i paste pod proca -
wiatraczek sredni - i tak wyszlo taniej od Intela i nawet teraz da sie wsadzic
cos mocniejszego - co w przypadku intela nie byloby mozliwe - gniazdo sie ciagle
zmienia - pomimo ze prawie tak samo wyglada ;)