Re: ECS K7VZA - BIOS - PILNE !!!

Autor: Marcin (mkloc1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 17:31:31 MET DST

Użytkownik "biasomatic" <bias_at_nie.ma.mejla> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin" <mkloc1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> no wlasnie mi sie nie udalo nowego biosa wgrac pisze otym w poscie obok

Mi się bios wgrał prawidłowo wszystko OK , ale np. niestartuje z procesorem
Duron , jeśli wsadzę Athlona uruchamia się "prawie" prawidłowo ale dziwnie
zachowuje sie grafika ma opory co do 3D i wiesza system. Więc nie pozostaje
mi nic innego jak spróbować wgrać Biosa poprzedniego i napisać list do ECSa