Re: Botowalna płytka CD i kilka systemów ;)

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 16:45:55 MET DST

Użytkownik "Badworm" <nospam_at_post.pl> napisał w wiadomości news:3da0a0b1_at_news.home.net.pl...
> A mógłbym również otrzymać obraz tej płytki? Byłbym bardzo wdzięczny!
> :-D BTW: moje konto przyjmie do 50MB w jednym kawałku.

Jeszcze nie wyślę - może za tydzień.
Nie mam czasu tego dokładnie opisać - po prostu jest zrobione
bardo 'alpha' i tylko dla moich celów (a spisuje się genialnie...).
Dziś dorzuciłem:
WinNT/2000 Change Password Utility / Registry Editor
(bez zabezpieczenia PAMa - linuks z odzyskiwaniem hasła NT/2000 - raz
już mi życie uratował - po prostu pyta się, na jakie zmienić hasło administratora,
czy innego użytkownika...).

Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły -np. ma 1-dyskietkową wersję jakiegoś (pełnego)
Tiramitsu (32bitoweg) itp. - niech da znać...
Programik do zrzucenia obrazu dyskietki - ~130kB (jest też w archainczym, ale
czasem niezastąpionym DOS NAVIGATOR).

Jak coś będzie gotowe - wrzucę na serwer w ISO i dam linka zainteresowanym...

ps. odzyskuję trochę dane - miałem awarię dysku... (niestety zabawę w multiobrazowe CD
potraktowałem jako nie warte archiwizacji pierdoły i teraz żałuję...)
Oto wczoraj napisane menu a raczej jego wycinek
(mam zamiar trochę dodatkowych funkcji dodać...):

; MultiBoot
; Menu 0.3 - 7.10.2002
;
print F1=Pomoc / F10=Koniec
print
print
print 1) WinNT/2000 Change Password Utility / Registry Editor
print 2) Partion Magic Pro 7.0
print 3) Seagate - "Seagate Disk Wizard"
print 4) Western Digital - "Data LifeGuard Tools"
print 5) Windows 98PL - "Dysk startowy"
; Linuks (Debian 3.0Woody), FreeSco, Polopiryna jakas...
print
print d) Przyklady menu->
print q) Zakoncz i przejdz do trybu DOS
print r) Zrestartuj komputer
print
print Esc) Uruchom z pierwszego dysku twardego

Jeszce raz - oczekuję pomysłów.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl