Re: Problem z napelnianiem pojemnikow do Canon S400

Autor: munjo (munjo_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 14:57:38 MET DST

> Przebiłeś pojemnik bokiem, czy jak? :-)
Wyobraź sobie, że nie, wszystko zrobiłem wg instrukcji. Dziura z góry,
wlałem do połowy, zatkałem dziurę. Zostawiłem na 3 godz., nic nie wyciekło.
Po zainstalowaniu w drukarce po jednym dniu została połowa tuszu, który
wlałem, a następnego dnia zauważyłem, że żółty pojemnik zaczyna nasiąkać od
dołu czarnym tuszem.